Srovnání efektivity tradiční výuky ve školním prostředí a alternativního způsobu výuky v prostředí Městské knihovny a Městského muzea v Sedlčanech – Mgr. Pavla Kinczerová
Mgr. Pavla Kinczerová
Master's thesis
Srovnání efektivity tradiční výuky ve školním prostředí a alternativního způsobu výuky v prostředí Městské knihovny a Městského muzea v Sedlčanech
The Comparison of the Efficiency of Traditional School Instruction and Alternative Forms of Instruction in the Environment of the MunicipalLibrary and the Municipal Museum in the Town of Sedlčany
Anotácia:
Diplomová práce Srovnání efektivity tradiční výuky ve školním prostředí a alternativního způsobu výuky v prostředí Městské knihovny a Městského muzea v Sedlčanech se ve své teoretické části zabývá pojetím vzdělávání v současné společnosti, jeho významem a cíli. Podrobněji se věnuje roli základního vzdělávání a orientuje se především na situaci v České republice, kde v současné době dochází k zásadním …viacAbstract:
Diploma thesis The Comparison of the Efficiency of Traditional School Instruction and Alternative Forms of Instruction in the Environment of the Municipal Library and the Municipal Museum in the Town of Sedlčany deals in its theoretical part with the concept of education in contemporary society, its meaning and objectives. It deals in greater detail with the role of elementary education and focuses …viacKľúčové slová
základní vzdělávání efektivita výuky tradiční výuka frontální výuka netradiční výuka projektová výuka v knihovně a muzeu projektové vyučování projektová metoda projekty muzejní vzdělávání informační výchova spolupráce školy a komunity regionální spolupráce basic education instructional effectiveness traditional instruction frontal teaching innovative instruction project teaching in library and museum topic work museum education information education school-community cooperation regional cooperation
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a2are/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KINCZEROVÁ, Pavla. \textit{Srovnání efektivity tradiční výuky ve školním prostředí a alternativního způsobu výuky v prostředí Městské knihovny a Městského muzea v Sedlčanech}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/yelqc4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English through Fantasy Literature in Cross-Curricular Project
Veronika Studená -
Proměny názvů ulic a náměstí v Moravské Třebové a v Litomyšli v projektové výuce
Michal Frank -
Řemesla a živnosti v Jablonném nad Orlicí v letech 1848-1948 v projektové výuce
Michal Novák -
Projektové vzdělávání v mateřské škole - analýza zkušeností s projektovým vzděláváním v mateřských školách v Plzeňském kraji
Lucie HOFERKOVÁ -
Problematika choromyslných v ústavní péči na Moravě na přelomu 19. a 20. století v projektové výuce
Lena Lakomá -
Proměna města a proces modernizace v projektové výuce. Příklad textilní továrny v Letovicích
Barbora Alexová -
Terénní a projektová výuka v Bystřici nad Pernštejnem a jejím okolí
Kristýna Pecinová -
Terénní projektová výuka v okolí Moravské Třebové
Radka Staňková