J. M. Simmels „Hurra, wir leben noch“ als Lernmaterial im interkulturellen Lernen im DaF – Bc. Franziska Nagelová
Bc. Franziska Nagelová
Bakalářská práce
J. M. Simmels „Hurra, wir leben noch“ als Lernmaterial im interkulturellen Lernen im DaF
J.M. Simmel’s „Hurra, wir leben noch! “as a Material in Intercultural Learning in DaF
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to show intercultural learning with an example of J. M. Simmel’s book “Hurra, wir leben noch” as a material in an intercultural learning in DaF- Teaching for B1/B2 levels and show the use of it. In the theoretical part, there will be introduced topics such as intercultural learning, literature didactics, the author J.M. Simmel and his book. In the empirical part is …víceAbstract:
Cílem této práce je ukázat interkulturní učení s vybraným příkladem J.M. Simmelovy knihy „Hurra, wir leben noch“ jako materiál v interkulturní výuce v DaF výuce pro úroveň B1/B2. V teoretické části budou představena témata jako interkulturní učení, didaktika literatury, autor J. M. Simmel a jeho kniha. V empirické části je použit dotazník mířený na učitelé německého jazyka a rozeslán na všechny střední …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i8dax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Váňa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza blended learningových kurzů a literatury
Martina Zoubková