Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender – Milan Slavík
Milan Slavík
Bachelor's thesis
Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender
Creation, Texturing and Rendering of 3D Objects in Blender
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje procesům tvorby, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender. Student představí různé modelovací techniky, postupy pro texturování a efektivní metody pro renderování 3D objektů. Hlavním cílem této práce je poskytnout studentům a začínajícím 3D grafikům komplexní povědomí o procesech vytváření 3D objektů v Blenderu a umožnit jim snadný přístup k …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Applied Informatics
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.