Milan Slavík

Bachelor's thesis

Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender

Creation, Texturing and Rendering of 3D Objects in Blender
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje procesům tvorby, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender. Student představí různé modelovací techniky, postupy pro texturování a efektivní metody pro renderování 3D objektů. Hlavním cílem této práce je poskytnout studentům a začínajícím 3D grafikům komplexní povědomí o procesech vytváření 3D objektů v Blenderu a umožnit jim snadný přístup k …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Applied Informatics

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.