Multinational brands versus local brands on the Czech market – Bc. Karolina Pořízková
Bc. Karolina Pořízková
Master's thesis
Multinational brands versus local brands on the Czech market
Multinational brands versus local brands on the Czech market
Anotácia:
Hlavním cílem mé diplomové práce je porovnat a analyzovat nadnárodní značku Coca-Cola versus lokální značku Kofola a také zjistit, jak jsou tyto značky vnímány českými spotřebiteli. Vybrala jsem si tyto dvě společnosti, protože jsou dobrým příkladem a poukazují na mezinárodní a lokální rozdíly. Analýzou těchto společností mají být odhaleny nedostatky a navrhnuty představy na vylepšení. Tato práce se …viacAbstract:
The main goal of my diploma thesis is to compare and analyze multinational brand Coca-Cola versus local brand Kofola and also to find out how these two brands are perceived by Czech consumers. I chose these two companies, because they are a great example of showing the international and local differences. The analysis of these brands should be revelation of imperfection and suggested recommendation …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ftn89/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
- Vedúci: Ing. Martin Petrášek
- Oponent: Dipl. Ing. Heinrich Homola
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka