Bc. Karolina Pořízková

Diplomová práce

Multinational brands versus local brands on the Czech market

Multinational brands versus local brands on the Czech market
Anotace:
Hlavním cílem mé diplomové práce je porovnat a analyzovat nadnárodní značku Coca-Cola versus lokální značku Kofola a také zjistit, jak jsou tyto značky vnímány českými spotřebiteli. Vybrala jsem si tyto dvě společnosti, protože jsou dobrým příkladem a poukazují na mezinárodní a lokální rozdíly. Analýzou těchto společností mají být odhaleny nedostatky a navrhnuty představy na vylepšení. Tato práce se …více
Abstract:
The main goal of my diploma thesis is to compare and analyze multinational brand Coca-Cola versus local brand Kofola and also to find out how these two brands are perceived by Czech consumers. I chose these two companies, because they are a great example of showing the international and local differences. The analysis of these brands should be revelation of imperfection and suggested recommendation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Martin Petrášek
  • Oponent: Dipl. Ing. Heinrich Homola

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration