Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj! – Adam MOCZERNIUK
Adam MOCZERNIUK
Bachelor's thesis
Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!
Amateur theatre festival Hobblik & Mumraj!
Abstract:
Aby organizace užívající art marketingu dosáhly úspěchu je nutné kvalitní provedení jed-notlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Pokud jednotlivé nástroje spo-lupracují, síly se násobí a mají větší účinek na potenciálního návštěvníka kulturní události. Tato práce v teoretické části vyjmenovává a popisuje nástroje užívané v art marketingu, zatímco v praktické části jsou teoretické poznatky …moreAbstract:
In order to reach success, it?s necessary for organizations, which are using art marketing, to be precise in finishing each of the tools of the marketing and communication mix. If the tools are cooperating, their power multiplies a they have bigger impact on potential visitor of the cultural event. This work in it?s theoretical part lists and describes tools which are used in art marketing, while in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
22826
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOCZERNIUK, Adam. Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Festival Drehbühne Brno aneb jedna z možných cest absolventa
Veronika Koloušková -
Reflexe na celostátní přehlídce amatérského činoherního divadla pro děti a mládež Popelka Rakovník
Terezie Čermáková -
Švédský celonárodní festival pro mládež Länk
Jana Peřinová -
HOBBLÍK A MUMRAJ!, ŠPÍL-BERG, NADĚLENEÍ - charakteristika a srovnání
Lenka Hajdová -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
Sandra Novotná Kollerová -
Propagace vybraného hudebního festivalu
Jan Hrábek -
Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Zuzana Kalinová