Adam MOCZERNIUK

Bachelor's thesis

Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!

Amateur theatre festival Hobblik & Mumraj!
Anotácia:
Aby organizace užívající art marketingu dosáhly úspěchu je nutné kvalitní provedení jed-notlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Pokud jednotlivé nástroje spo-lupracují, síly se násobí a mají větší účinek na potenciálního návštěvníka kulturní události. Tato práce v teoretické části vyjmenovává a popisuje nástroje užívané v art marketingu, zatímco v praktické části jsou teoretické poznatky …viac
Abstract:
In order to reach success, it?s necessary for organizations, which are using art marketing, to be precise in finishing each of the tools of the marketing and communication mix. If the tools are cooperating, their power multiplies a they have bigger impact on potential visitor of the cultural event. This work in it?s theoretical part lists and describes tools which are used in art marketing, while in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 22826

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedúci: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOCZERNIUK, Adam. Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe