Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj! – Adam MOCZERNIUK
Adam MOCZERNIUK
Bachelor's thesis
Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!
Amateur theatre festival Hobblik & Mumraj!
Anotácia:
Aby organizace užívající art marketingu dosáhly úspěchu je nutné kvalitní provedení jed-notlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Pokud jednotlivé nástroje spo-lupracují, síly se násobí a mají větší účinek na potenciálního návštěvníka kulturní události. Tato práce v teoretické části vyjmenovává a popisuje nástroje užívané v art marketingu, zatímco v praktické části jsou teoretické poznatky …viacAbstract:
In order to reach success, it?s necessary for organizations, which are using art marketing, to be precise in finishing each of the tools of the marketing and communication mix. If the tools are cooperating, their power multiplies a they have bigger impact on potential visitor of the cultural event. This work in it?s theoretical part lists and describes tools which are used in art marketing, while in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
22826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedúci: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOCZERNIUK, Adam. Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Festival Drehbühne Brno aneb jedna z možných cest absolventa
Veronika Koloušková -
Reflexe na celostátní přehlídce amatérského činoherního divadla pro děti a mládež Popelka Rakovník
Terezie Čermáková -
Švédský celonárodní festival pro mládež Länk
Jana Peřinová -
Srovnání práce s profesionálními a amatérskými herci <br>(rozdíly amatérského a profesionálního divadla)
Michaela Králová -
HOBBLÍK A MUMRAJ!, ŠPÍL-BERG, NADĚLENEÍ - charakteristika a srovnání
Lenka Hajdová -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
Sandra Novotná Kollerová -
Propagace vybraného hudebního festivalu
Jan Hrábek