Jazyk v reklamách zaměřených na mladistvé – Simona MARKOVÁ
Simona MARKOVÁ
Bakalářská práce
Jazyk v reklamách zaměřených na mladistvé
Language in Advertisement Focused on the Teenagers
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje jazyku v reklamách zaměřených na mladistvé. Teoretická část charakterizuje pojem reklama z různých hledisek a analyzuje reklamní text a jazyk. Konkrétně zkoumá básnické prostředky, uspořádání slov a písmen, humor a slovní hříčky, oslovování adresáta reklamy, cizí jazyk v reklamě a intertextualitu. Empirická část práce vychází ze sestaveného dotazníku, jehož výsledky jsou …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on language used in advertisements targeting youth. The theoretical part characterizes the term advertisement from different points of view and it analyses the text and language of advertisements. It specifically examines poetic means, order of words and letters, humour and wordplay, addressing of recipients of advertisement, foreign words in advertisement and intertextuality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Zveřejnit od: 28. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Niklesová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Simona. Jazyk v reklamách zaměřených na mladistvé. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJu-SVu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva