Možnosti využití umělé inteligence v mezinárodní marketingové komunikaci – Bc. Markéta Průšová
Bc. Markéta Průšová
Diplomová práce
Možnosti využití umělé inteligence v mezinárodní marketingové komunikaci
The possibilities of using artificial intelligence in international marketing communication in ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence v mezinárodní marketingové komunikaci ve ŠKODA AUTO a.s. Cílem je prozkoumat potenciál a navrhnout doporučení pro implementaci AI do mezinárodní marketingové komunikační strategie pro oblast After Sales. Pro analýzu současného postavení AI technologií v marketingové komunikaci byl proveden kvalitativní výzkum v podobě polostrukturovaného …víceAbstract:
The thesis deals with the possibilities of using artificial intelligence in international marketing communication in ŠKODA AUTO a.s. The aim is to explore the potential and propose recommendations for the implementation of AI in the international marketing communication strategy for After sales. Qualitative research was conducted to analyze the current position of AI technologies in marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva