Jana Svobodová

Master's thesis

Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky

Analysis of the Slevomat brand and its perception by customers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou značky Slevomat s ohledem na její vývoj v posledníchletech své existence a zároveň se snaží zmapovat její vnímání zákazníky. V rámcistrategického řízení, práce analyzuje prvky značky, identitu, a především její komunikačníaktivity. Hlavním cílem práce je postihnout, jak v dnešní době zákazníci značku vnímají ajestli aktuální marketingové aktivity mají na zákaznické …more
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the Slevomat brand with regard to its development in the last years of its existence and at the same time it tries to map its perception by customers. In the framework of strategic management, the work analyzes the brand elements, identity, and especially its communication activities. The main goal of the thesis is to describe how customers perceive the brand today …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2020
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: David Matoušek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80207

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management