Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky – Jana Svobodová
Jana Svobodová
Master's thesis
Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky
Analysis of the Slevomat brand and its perception by customers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou značky Slevomat s ohledem na její vývoj v posledníchletech své existence a zároveň se snaží zmapovat její vnímání zákazníky. V rámcistrategického řízení, práce analyzuje prvky značky, identitu, a především její komunikačníaktivity. Hlavním cílem práce je postihnout, jak v dnešní době zákazníci značku vnímají ajestli aktuální marketingové aktivity mají na zákaznické …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the Slevomat brand with regard to its development in the last years of its existence and at the same time it tries to map its perception by customers. In the framework of strategic management, the work analyzes the brand elements, identity, and especially its communication activities. The main goal of the thesis is to describe how customers perceive the brand today …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80207
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: David Matoušek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80207
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová