Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky – Jana Svobodová
Jana Svobodová
Master's thesis
Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky
Analysis of the Slevomat brand and its perception by customers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou značky Slevomat s ohledem na její vývoj v posledníchletech své existence a zároveň se snaží zmapovat její vnímání zákazníky. V rámcistrategického řízení, práce analyzuje prvky značky, identitu, a především její komunikačníaktivity. Hlavním cílem práce je postihnout, jak v dnešní době zákazníci značku vnímají ajestli aktuální marketingové aktivity mají na zákaznické …viacAbstract:
The thesis deals with the analysis of the Slevomat brand with regard to its development in the last years of its existence and at the same time it tries to map its perception by customers. In the framework of strategic management, the work analyzes the brand elements, identity, and especially its communication activities. The main goal of the thesis is to describe how customers perceive the brand today …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80207
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: David Matoušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80207
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová