Marketingový plán Joy & Fun 4U – Bc. Vendula Dobešová
Bc. Vendula Dobešová
Bakalářská práce
Marketingový plán Joy & Fun 4U
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je sestavit marketingový plán pro zážitkový portál Joy&Fun4U. Tento plán má společnosti pomoci ve fázi vstupování na trh, kdy je marketing zásadní pro úspěch firmy. V teoretické části seznamuji s tvorbou marketingového plánu, jeho strukturou a využívám všechny dostupné informace. V aplikační části najdeme analýzy okolí podniku, které jsou východiskem pro návrh …víceAbstract:
The main aim of my bachelor thesis is to complete marketing plan for Joy&Fun4U. This plan should help the company enter the market, because marketing is very important in this situation. In theoretical part I show how to make marketing plan, its structure and I try to use all available information. I describe in the methodical part information sources and methods used for information processing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/oaisx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vendula Simotová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Analýza okolia firmy two, s.r.o.
Bronislava Kováčová -
Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu
Zuzana Brozová -
Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu
Iana Salnikova -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková