Vývoj a změny funkcí auditivní složky FPS videoher – Mgr. Jiří Hoza
Mgr. Jiří Hoza
Bakalářská práce
Vývoj a změny funkcí auditivní složky FPS videoher
Development and changes in the auditory component of FPS video games
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj a funkce auditivní složky videoher žánru FPS (First Person Shooter). Vývoj budeme demonstrovat na příkladech FPS her, které nějakým inovativním způsobem využívaly zvuk a hudbu, nebo posunuly zažité praktiky v jejich využití. Rovněž se pokusíme odhalit hlavní příčiny těchto změn. Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat, jakými proměnami prošla auditivní složka …víceAbstract:
Bachelor’s thesis is concerned about the development and functions of the auditory component of FPS (First Person Shooter) video games. We will ilustrate the development on examples of FPS video games, which have used sound and music in some innovative way, or have affected the practices in their usage. We will also strive to reveal the main reasons of these changes. The goal of this bachelor’s thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/isxzg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Panák Husárová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Leigh Landy a jeho teoretický koncept sound-based music
Markéta Glosová -
FPS hra v Unity Engine
Tomáš HÖPFLER -
Vývoj FPS hry v retro stylistice
Daniil Havrish -
Uživatelské rozhraní a heads-up displej v FPS hrách
Klára Hurtlová