Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy – Miroslav Bartoš
Miroslav Bartoš
Diplomová práce
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Purchasing and Salling strategy of a business firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií maloobchodní společnosti v oblasti nákupu a prodeje zboží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické nalezneme informace týkající se obchodu a jeho funkcí, základní rozdělení obchodního sortimentu a způsoby oceňování zboží a výpočtu obchodních marží. Dále zde jsou taktéž popsány požadavky obchodníků na dodavatele, na zboží a způsoby realizací …víceAbstract:
This diploma thesis aims at the strategy of retail company and its purchase and sale department. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains information about business and its functions, basic allotment of range of goods, methods of prizing goods and calculation of profit margins. Furthermore there can be found demands on suppliers, goods and manners of order …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25318
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Dita Hommerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25318
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákup a dovoz sortimentu společnosti Titbit s.r.o. do ČR
Valeriia Agalakova -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Návrh doporučení pro zvýšení zájmu zákazníků o bezobalový prodej
Edita Špičková -
Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles
Igor JURÍČEK -
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Webshop for the sale of surgical steel jewelry
Dávid Oravec -
Subculture for Sale
Yulia Erkabaeva -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil