Miroslav Bartoš

Diplomová práce

Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy

Purchasing and Salling strategy of a business firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií maloobchodní společnosti v oblasti nákupu a prodeje zboží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické nalezneme informace týkající se obchodu a jeho funkcí, základní rozdělení obchodního sortimentu a způsoby oceňování zboží a výpočtu obchodních marží. Dále zde jsou taktéž popsány požadavky obchodníků na dodavatele, na zboží a způsoby realizací …více
Abstract:
This diploma thesis aims at the strategy of retail company and its purchase and sale department. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains information about business and its functions, basic allotment of range of goods, methods of prizing goods and calculation of profit margins. Furthermore there can be found demands on suppliers, goods and manners of order …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Dita Hommerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25318