Nikola Jakubcová

Bachelor's thesis

Employer branding v pojetí teorie a praxe

Employer branding focusing on theory and practise
Abstract:
Bakalářské práce se zabývá problematikou employer brandingu. Teoretická část je uvozena definicí podstaty a účelu employer brandingu, její součástí je pak rovněž vymezení hlavních nástrojů, prostřednictvím kterých lze značku zaměstnavatele úspěšně budovat. Praktická část práce se věnuje představení společnosti Slevomat.cz a následném určení nástrojů, které společnost v rámci budování značky zaměstnavatele …more
Abstract:
Thesis is focused on employer branding. The theoretical part begins with definition of purpose of employer branding. It also includes the definition of the main tools through which the employer's brand can be successfully built. The practical part is dedicated to the performance of the company Slevomat.cz, moreover tools that company uses to build the employer's brand. The recommendations are given …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.