Nikola Jakubcová

Bakalářská práce

Employer branding v pojetí teorie a praxe

Employer branding focusing on theory and practise
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá problematikou employer brandingu. Teoretická část je uvozena definicí podstaty a účelu employer brandingu, její součástí je pak rovněž vymezení hlavních nástrojů, prostřednictvím kterých lze značku zaměstnavatele úspěšně budovat. Praktická část práce se věnuje představení společnosti Slevomat.cz a následném určení nástrojů, které společnost v rámci budování značky zaměstnavatele …více
Abstract:
Thesis is focused on employer branding. The theoretical part begins with definition of purpose of employer branding. It also includes the definition of the main tools through which the employer's brand can be successfully built. The practical part is dedicated to the performance of the company Slevomat.cz, moreover tools that company uses to build the employer's brand. The recommendations are given …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management