Employer branding v pojetí teorie a praxe – Nikola Jakubcová
Nikola Jakubcová
Bakalářská práce
Employer branding v pojetí teorie a praxe
Employer branding focusing on theory and practise
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá problematikou employer brandingu. Teoretická část je uvozena definicí podstaty a účelu employer brandingu, její součástí je pak rovněž vymezení hlavních nástrojů, prostřednictvím kterých lze značku zaměstnavatele úspěšně budovat. Praktická část práce se věnuje představení společnosti Slevomat.cz a následném určení nástrojů, které společnost v rámci budování značky zaměstnavatele …víceAbstract:
Thesis is focused on employer branding. The theoretical part begins with definition of purpose of employer branding. It also includes the definition of the main tools through which the employer's brand can be successfully built. The practical part is dedicated to the performance of the company Slevomat.cz, moreover tools that company uses to build the employer's brand. The recommendations are given …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf