Richard Michálek

Bakalářská práce

Kompletní technologický a ekonomický návrh a vydání idle (incremental/klikací) mobilní hry ve frameworku Unity

Complete technological and economic design and release of an idle (incremental/clicker) mobile game in the Unity framework
Anotace:
Práce se zabývá vytvořením 2D, mobilní, klikací idle hry pro platformu Android v herním frameworku Unity. Práce je dělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část práce pojednává o vysvětlení základních pojmů práce, tvorbě prvotního hrubého konceptu hry, detailní analýze podobných vydaných her, analýze monetizačních nástrojů mobilních her a analýze platformy Google Play. Část je zakončena …více
Abstract:
The thesis describes the creation of a 2D, mobile, clicker idle game for the Android platform in the Unity game framework. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the thesis describes the basic concepts of the thesis, creation of initial rough concept of the game, detailed analysis of similar released games, analysis of mobile game monetization tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
  • Vedoucí: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Filip Vencovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88159