Vliv motivace na fluktuaci operátorů call centra – Bc. Martina Odrazilová
Bc. Martina Odrazilová
Master's thesis
Vliv motivace na fluktuaci operátorů call centra
Effect of > > motivation on the fluctuation of call center operators
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zabývá vlivem motivace na fluktuaci operátorů call centra, přičemž jako hlavní motivační prvek je bráno v potaz podnikové vzdělávání. Tato práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a empirickou. Teoretická část vysvětluje problematiku fluktuace a její úskalí. Věnuje se tématu motivace, jako cestě ke snížení vysoké fluktuace v podniku. Za významný motivační nástroj …moreAbstract:
Master's thesis (dissertation) deals with the influence of motivation on the fluctuation of call center operators and as the major motivational element is taken into account the company education. This dissertation is divided into two parts: theoretical and empirical. The theoretical part explains the fluctuation problems and its pitfalls. It devotes to the motivation theme, as the way to reduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sp7sg/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2012
- Supervisor: Mgr. Zuzana Šimberová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Andragogy
Theses on a related topic
-
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
Kateřina Kopecká -
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
Valér DZVONIK -
Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce
Vendula SUKUPOVÁ -
Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce
Vendula SUKUPOVÁ -
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
Adéla Ráčková -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Koučink z pohledu operátorů call centra
Iveta Hrnčářová