Analýza marketingovej stratégie spoločnosti Volkswagen na Slovensku – Naďa Macáková
Naďa Macáková
Bakalářská práce
Analýza marketingovej stratégie spoločnosti Volkswagen na Slovensku
Analýza marketingové strategie společnosti Volkswagen na Slovensku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Volkswagen na Slovensku, jejíž značka představuje kvalitní německé automobily. Cílem práce bylo zjištění současné a budoucí strategie, abych následně navrhla zlepšení pro značku Volkswagen, primárně na slovenském trhu. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing jako vědní obor se všemi jeho základními etapami zahrnujíci segmentaci …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of automotive company and brand, Volkswagen, in Slovakia. The brand represents quality German cars. The aim of my thesis was to analyse the current and future strategy in order to propose some improvements for the Volkswagen brand on the Slovak market. The theoretical part deals with the explanation of marketing, including segmentation, targeting …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej stratégie spoločnosti Volkswagen na Slovensku, ktorej značka predstavuje kvalitné nemecké autá. Cieľom práce bolo zistenie súčasnej a budúcej stratégie, aby som následne navrhla zlepšenia pre značku Volkswagen, primárne na slovenskom trhu. V teoretickej časti je vysvetlený pojem marketing ako vedný obor so všetkými jeho základnými etapami zahŕňajúc …víceKlíčová slova
marketingový mix návrhy na zlepšení analýza prostředí strategie společnosti strategický marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Marek Chovanec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the level of women´s empowerment in Southeast Asia and suggestions for further improvement
Nikola Pauschková -
Marketingová strategie společnosti ErtEpl
Patrícia Brandysová -
Využití nástroje QFD pro určování strategie společnosti SENSUS Slovensko a.s.
Jana Martinusová -
Projekt exportní marketingové strategie společnosti XY
Daniel NUNHARDT -
Návrh segmentačnej a komunikačnej stratégie pre B2B trh spoločnosti Fagor Professional
Vivien Fedorová -
Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh
Barbora Pištová -
Hodnotenie a analýza stratégie spoločnosti Linea Nivnice a.s.
Bibiána Juhászová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková