Naďa Macáková

Bakalářská práce

Analýza marketingovej stratégie spoločnosti Volkswagen na Slovensku

Analýza marketingové strategie společnosti Volkswagen na Slovensku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Volkswagen na Slovensku, jejíž značka představuje kvalitní německé automobily. Cílem práce bylo zjištění současné a budoucí strategie, abych následně navrhla zlepšení pro značku Volkswagen, primárně na slovenském trhu. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing jako vědní obor se všemi jeho základními etapami zahrnujíci segmentaci …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of automotive company and brand, Volkswagen, in Slovakia. The brand represents quality German cars. The aim of my thesis was to analyse the current and future strategy in order to propose some improvements for the Volkswagen brand on the Slovak market. The theoretical part deals with the explanation of marketing, including segmentation, targeting …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej stratégie spoločnosti Volkswagen na Slovensku, ktorej značka predstavuje kvalitné nemecké autá. Cieľom práce bolo zistenie súčasnej a budúcej stratégie, aby som následne navrhla zlepšenia pre značku Volkswagen, primárne na slovenskom trhu. V teoretickej časti je vysvetlený pojem marketing ako vedný obor so všetkými jeho základnými etapami zahŕňajúc …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Marek Chovanec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68710