Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje – Eva Michnová
Eva Michnová
Bakalářská práce
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje
The Internet Marketing as an Effective Tool of Sales Support
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou internetového marketingu. Úkolem je efektivně a při správné kombinaci nástrojů internetového marketingu podporovat prodej výrobků a služeb. Vysvětlíme si pojmy z tradičního i internetového marketingu. Mezi základní patří přímý marketing, public relations, věrnostní program, metody SEO, SEM, měření a vyhodnocení pomocí Google Analytics. Zjistíme, jak rozdílné …víceAbstract:
This thesis analyses problematics of internet marketing. It´s goal is to effectively support sales of goods and services using the right combination of internet marketing tools. The terms from traditional and internet marketing are explained. The elementary ones are: direct marketing, public relations, loyalty program, SEO methods, SEM, measuring and analysing through Google Analytics. It is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/104639
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Milan Stoch
- Oponent: Pavel Hercík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHNOVÁ, Eva. \textit{Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ygipet/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka