Lucie Růžičková

Bakalářská práce

Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market

Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat faktory, které mají vliv na nákupní chování na trhu přírodní kosmetiky. Popsáni zde jsou ekologičtější spotřebitelé, rozdíly mezi specifickými typy kosmetiky, jednotlivá odvětví a potíže tohoto trhu. Praktická část zahrnuje analýzu kvantitativního výzkumu, který byl proveden za pomoci dotazníku vyplněného 291 respondenty. Faktory jako zdravotní, environmentální …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyse influencing factors towards purchasing behaviour on the natural cosmetics market. Furthermore, there is a description of green consumers, issues, differences between specific types of cosmetics and specific areas on this market. The practical part deals with the analysis of the quantitative research, which had been done using a questionnaire filled by …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: David Grendysa

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod