Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market – Lucie Růžičková
Lucie Růžičková
Bakalářská práce
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat faktory, které mají vliv na nákupní chování na trhu přírodní kosmetiky. Popsáni zde jsou ekologičtější spotřebitelé, rozdíly mezi specifickými typy kosmetiky, jednotlivá odvětví a potíže tohoto trhu. Praktická část zahrnuje analýzu kvantitativního výzkumu, který byl proveden za pomoci dotazníku vyplněného 291 respondenty. Faktory jako zdravotní, environmentální …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyse influencing factors towards purchasing behaviour on the natural cosmetics market. Furthermore, there is a description of green consumers, issues, differences between specific types of cosmetics and specific areas on this market. The practical part deals with the analysis of the quantitative research, which had been done using a questionnaire filled by …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141967
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: David Grendysa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Lucie. \textit{Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/yglt7j/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského vnímání environmentální problematiky na oděvním trhu
Lucie Růžičková -
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Přírodní kosmetika - současný trend?
Jaroslava NETÍKOVÁ -
Právní aspekty certifikace přírodní kosmetiky a bio kosmetiky v EU a v ČR
Barbora Heczková -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Názvy produktů české přírodní kosmetiky
Eliška Pešková