Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích – Bc. Veronika Tomanová
Bc. Veronika Tomanová
Master's thesis
Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích
The Proposal of Creation Loyalty Program of Wellness Hotel Diplomat in Rajecké Teplice
Abstract:
Táto diplomová práca sa orientuje na tvorbu vernostného programu pre Wellness hotel Diplomat**** v Rajeckých Tepliciach. Práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. V teoretickej časti sú na základe dostupných literárnych zdrojov spracované poznatky vzťahujúce sa k problematike zákazníckej spokojnosti, vernosti a k vernostným programom. Analytická časť je zameraná na analýzu konkurenčných …moreAbstract:
This diploma thesis is oriented toward creating of loyalty program for Wellness Hotel Diplomat **** in Rajecké Teplice. The work is divided into theoretical part, analytical part and project. The theoretical part is based on available book resources, and covers the information regarding the problematic of customer satisfaction, loyalty, and loyalty programs. Analytical part is focused on analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMANOVÁ, Veronika. \textit{Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ygmqxn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomanová, Veronika. Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Economics - Tourism Economics
Theses on a related topic
-
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Barbora Juhasová -
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Spokojnosť zákazníka so službami vybranej finančnej inštitúcie
Marta Kubáňová -
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
ANALÝZA SPOKOJNOSTI ZÁKAZNÍKA PODNIKU Z OBLASTI UBYTOVANIA
Tomáš Málik -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Natália Bučičová