Statistická analýza vývojových tendencí ve spotřebě masa a masných produktů – Maria Lutskaya
Maria Lutskaya
Bakalářská práce
Statistická analýza vývojových tendencí ve spotřebě masa a masných produktů
Statistical analysis of development trends in the consumption of meat and meat products
Anotace:
Bakalářská práce je věnována zhodnocení vývoje ve spotřebě masa a masných výrobků, a to se zaměřením an Českou republiku. Dnes je maso základním produktem, který lze nalézt téměř ve všech restauracích a ve mnoha kuchyních po celém světě. Hlavním cílem bakalářské práce je statistická analýza uplynulého vývoje vybraných ukazatelů z oblasti spotřeby masa a masných produktů v předem vymezeném časovém období …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the evaluation of the development in the consumption of meat and meat products, with a focus on the Czech Republic. Today, meat is a staple product that can be found in almost every restaurant and in many kitchens around the world. The main goal of the bachelor's thesis is a statistical analysis of the past development of selected indicators in the area of meat …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jana Köppelová, Ph.D.
- Oponent: Andrea Jindrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUTSKAYA, Maria. \textit{Statistická analýza vývojových tendencí ve spotřebě masa a masných produktů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ygs001/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková
Název
Vložil
Vloženo
Práva