Statistická analýza vývojových tendencí ve spotřebě masa a masných produktů – Maria Lutskaya
Maria Lutskaya
Bachelor's thesis
Statistická analýza vývojových tendencí ve spotřebě masa a masných produktů
Statistical analysis of development trends in the consumption of meat and meat products
Abstract:
Bakalářská práce je věnována zhodnocení vývoje ve spotřebě masa a masných výrobků, a to se zaměřením an Českou republiku. Dnes je maso základním produktem, který lze nalézt téměř ve všech restauracích a ve mnoha kuchyních po celém světě. Hlavním cílem bakalářské práce je statistická analýza uplynulého vývoje vybraných ukazatelů z oblasti spotřeby masa a masných produktů v předem vymezeném časovém období …moreAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the evaluation of the development in the consumption of meat and meat products, with a focus on the Czech Republic. Today, meat is a staple product that can be found in almost every restaurant and in many kitchens around the world. The main goal of the bachelor's thesis is a statistical analysis of the past development of selected indicators in the area of meat …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Jana Köppelová, Ph.D.
- Reader: Andrea Jindrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUTSKAYA, Maria. \textit{Statistická analýza vývojových tendencí ve spotřebě masa a masných produktů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ygs001/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights