Osobnosť podnikateľa ako klienta banky – Bc. Ján Janetka
Bc. Ján Janetka
Bakalářská práce
Osobnosť podnikateľa ako klienta banky
The personality of the businessman as a client of a bank
Abstract:
The work examines in theory the personality of the entrepreneur as a customer of the bank especially on the border of social psychology and personality psychology and marketing from the perspective of banks and the services offered. In the experimental part of research work is processed in terms of perception of aggression, assertiveness and passivity in the behavior of entrepreneurs in the premises …víceAbstract:
Práca teoreticky skúma osobnosť podnikateľa ako klienta banky najmä na pomedzí sociálnej psychológie a psychológie osobnosti ako aj z pohľadu marketingu banky a ponúkaných služieb. V experimentálnej časti práce je spracovaný výskum z hľadiska percepcie agresivity, asertivity a pasivity v správaní podnikateľov v priestoroch banky a vyhodnotený ich záujem o ponúkané služby.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ubqrl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Prof. PhDr. Ján Čech, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost podnikatele a její vliv na kulturu podniku
Gabriela Bajuszová -
Banka na telefonu - technická podpora internetového bankovnictví ČSOB
Markéta Kučerová -
Elektronizácia kontaktov "banka - klient"
Štefan Gima