Michaela Musilová

Master's thesis

Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR

External Strategic Analysis and Market Segmentation of Feminine Hygiene in the Czech Republic
Abstract:
V diplomové práci byla vytvořena externí strategická analýza trhu dámské hygieny v České republice. Daný trh byl popsán a byly definovány faktory, které na něj působí. Následně byly určeny faktory, které trh ovlivňují nejvíce. Spotřebitelky dámské hygieny byly rozděleny na základě sociodemografických a behaviorálních charakteristik do pěti segmentů, které jsou vnitřně homogenní a k sobě navzájem dostatečně …more
Abstract:
In this thesis there was created an external strategic analysis of feminine hygiene market in the Czech Republic. The given market was described and factors that affect it were defined. Subsequently, factors that influence the market the most were defined. Consumers of feminine hygiene were divided into five segments based on socio-demographic and behavioral characteristics. These segments are internally …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Taťána Hajdíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42062