Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR – Michaela Musilová
Michaela Musilová
Master's thesis
Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR
External Strategic Analysis and Market Segmentation of Feminine Hygiene in the Czech Republic
Abstract:
V diplomové práci byla vytvořena externí strategická analýza trhu dámské hygieny v České republice. Daný trh byl popsán a byly definovány faktory, které na něj působí. Následně byly určeny faktory, které trh ovlivňují nejvíce. Spotřebitelky dámské hygieny byly rozděleny na základě sociodemografických a behaviorálních charakteristik do pěti segmentů, které jsou vnitřně homogenní a k sobě navzájem dostatečně …moreAbstract:
In this thesis there was created an external strategic analysis of feminine hygiene market in the Czech Republic. The given market was described and factors that affect it were defined. Subsequently, factors that influence the market the most were defined. Consumers of feminine hygiene were divided into five segments based on socio-demographic and behavioral characteristics. These segments are internally …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42062
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Taťána Hajdíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Strategic analysis of Lady Technologies, Inc.
Patrik Uhrin -
Strategic analysis of Vietnam Airlines
Ngoc Thanh Truc Nguyen -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
EXTERNÍ STRATEGICKÁ ANALÝZA PRO PORSCHE ENGINEERING SERVICES, S.R.O.
Michal Porhansl