Marketingová komunikace české fotbalové reprezentace na rok 2018 – Bc. Markéta Sojková
Bc. Markéta Sojková
Master's thesis
Marketingová komunikace české fotbalové reprezentace na rok 2018
The Marketing Communication of Czech National Football Team for 2018
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci české fotbalové reprezentace. Cílem práce je na základně výstupů z marketingového výzkumu navrhnout marketingovou komunikaci české fotbalové reprezentace na rok 2018. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována na základě analýzy sekundárních zdrojů a je zaměřena na popis hlavních pojmů, mezi které …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the marketing communication of the Czech National Football Team. The aim of the thesis is to propose marketing communication to the Czech National Football Team for 2018 based on outputs from marketing research. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is based on an analysis of secondary sources and is focused on a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOJKOVÁ, Markéta. \textit{Marketingová komunikace české fotbalové reprezentace na rok 2018}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ygwqth/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie české fotbalové reprezentace
Filip Mašek -
Specifika managementu české fotbalové reprezentace
Anika Hüblová -
Analýza návštěvnosti domácích zápasů české fotbalové reprezentace
Ondřej Strnad -
Taktika českých fotbalových reprezentací od roku 1994 (soubor komentářů pro magazín Hattrick)
Marek Ustohal -
Balkanismus na příkladě mediální reprezentace srbských fotbalových fanoušků
Miroslava Ondruchová -
Development of women's football in the Czech Republic
Nikola Mužíková -
Integrated Marketing Communication and New Sponsors for Sledge Ice Hockey Team SHK LAPP ZLIN
Pavla Blažková -
Marketingová komunikace firmy RWO Team
Jakub Cymorek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights