Theses 

Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce – Bc. Roman Spáčil

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Roman Spáčil

Bakalářská práce

Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce

Brand Building Process of Annonce and Influencing Factors. Revitalization of Annonce.

Anotace: Teoretická část práce se zabývá všemi důležitými aspekty značek, jejich budování a práce s nimi. Dále souvislostmi značky s podnikem, marketingem, komunikací a produktem. V praktické části je ukázán proces projektu revitalizace značky, jeho průběhu, úskalí a doporučení, jak proces zdokonalit.

Abstract: The theoretical part of the theses deals with all the important aspects of brand, brand building and it describes how to work with the facets. It deals with connection between company, brand, marketing, communication and the product. In practical part is shown the process of revitalization of the brand, as well as its process, pitfalls and also recommendations on how to improve it.

Klíčová slova: Marketing, značka, vize, strategie, budování značky, revitalizace. / Marketing, brand, vision, strategy, brand building, revitalization.

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 12. 2018 00:37, 50. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz