Analýza marketingové komunikace sportovního klubu – Pavel Tomeš
Pavel Tomeš
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Marketing Communication Analysis of the Sport Club
Anotace:
Za téma mé práce jsem si zvolil analýzu marketingové komunikace sportovního klubu, konkrétně ostravského hokejbalového klubu TJ Sokol Poruba. Cílem práce bylo zhodnotit stávající propagaci klubu a pokusit se o její zefektivnění tak, aby se tento sport a klub více zapsal do povědomí lidí. Dále bylo cílem zlepšit nábor nových hráčů a přilákat více diváků na soutěžní utkání. K získání potřebných informací …víceAbstract:
As the topic of my thesis I have decided to the topic concerning marketing communications analysis of the sports club, concretely Ostrava’s Hockey - ball club, Tj Sokol Poruba. The goal of thesis was to evaluate current clubs publicity and make an attempt to improve its advertising in the way that more people will be familiar with this sport discipline and sports club. Another aim was to improve draft …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79503
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Radim Vaculík
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev