JAK POMOCI DĚTEM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU PŘI ADAPTACI NA MATEŘSKOU ŠKOLU – Radomíra Mainclová
Radomíra Mainclová
Bachelor's thesis
JAK POMOCI DĚTEM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU PŘI ADAPTACI NA MATEŘSKOU ŠKOLU
HOW TO HELP THE PRE-SCHOOL CHILDREN TO ADAPT TO NURSERY SCHOOL
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zmapování situace v oblasti adaptace dítěte na mateřskou školu, a to z pohledu rodičů a učitelek. Důležitou oporu v zátězové situaci, jakou je nástup dítěte do předškolního zařízení, poskytuje matka, která tvoří přímo základní kámen odolnosti dítěte vůči vlivům prostředí. Interakce mezi matkou a dítětem, výchovný styl rodiny, jejich vzájemné vztahy, vývojové psychické …moreAbstract:
The principal aim of this bachelor's thesis has been to chart the situation in the field of a child adaptation to the nursery school, based on the views of the child's parents and teachers. The most important support role in this uneasy endeavour of the child entering the preschool facility where the child is inevitably put under heavy pressure, is being provided by the child's mother herself is forming …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2009
- Supervisor: Kamila Holásková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAINCLOVÁ, Radomíra. \textit{JAK POMOCI DĚTEM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU PŘI ADAPTACI NA MATEŘSKOU ŠKOLU}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/yh29ss/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
-
Psychomotorické hry v rozvoji komunikačních schopností dítěte
Eliška Svobodová -
Sociální klima organizací
Martina RAČANSKÁ -
Sociální klima a vztahy na pracovišti ve státní příspěvkové organizaci z hlediska leadership
Marcela Flügelová -
Sociální klima u žáků 3. a 4. tříd základní školy
Barbora SVOBODOVÁ -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Sociální klima věkově smíšené třídy v mateřské škole
Zuzana FÖLDESIOVÁ -
Klima školní třídy v primární škole
Alena Zbořilová -
Sociální klima školní třídy s integrovanou sluchově postiženou dívkou
Simona Jakešová