Segmentace dodavatelů ve Škoda Auto a.s. – Bc. Sergei Kapustin
Bc. Sergei Kapustin
Diplomová práce
Segmentace dodavatelů ve Škoda Auto a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací dodavatelů ve Škoda Auto a.s. V první kapitole bude teoreticky vymezena zkoumaná problematika včetně možností segmentace dodavatelů. Ve druhé kapitole bude zpracována analýza a segmentace dodavatelů ve Škoda Auto a.s. včetně ověření vztahu mezi poskytovanou slevou a počtem dodavatelů. Ve třetí kapitole bude navržen model pro efektivní blokaci dodavatelů a automatické …víceAbstract:
The work deals with the supplier segmentation in Škoda Auto a.s.. The first chapter will theoretically define the examined issue, including the possibilities of supplier segmentation. The second chapter will process the analysis and segmentation of suppliers at Škoda Auto a.s., including the verification of the relationship between the discount provided and the number of suppliers. The third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Průša, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kapustin, Sergei. Segmentace dodavatelů ve Škoda Auto a.s.. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Matematické modely segmentace v analýze obrazu
Filip Antol -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Segmentační model pro predikci hojení kostí z RTG obrazů
Tadeáš Blokscha -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Hana Štamberková -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Edita Hanzlová -
Matematický model pro automatizovanou analýzu RTG pozadí
Marek Zapletal