Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny – Ing. Nora Belaidová
Ing. Nora Belaidová
Bakalářská práce
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
Successfull verbal and nonverbal communication with key customer of Czech insurance company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem. V teoretické části popisuje aktivity procesu řízení vztahů se zákazníky, klíčového zákazníka a řadu doporučení a zásad, jak efektivně a úspěšně komunikovat. Praktická část práce se zabývá péčí o zákazníka v České pojišťovně a především komunikací pojišťovacích poradců se zákazníky. Cílem práce je popsat …víceAbstract:
The theses is focused on probléme of verbal and nonverbal communication with key customers. In the theoretical part includes a description of activities of customer relationship management, of key customer and some general rules, principles and methods how to communicate effectively and successfully. The practical part is focused on customer service in Česká pojišťovna (Czech Insurance Company) and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r4flv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla