Ing. Nora Belaidová

Bakalářská práce

Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny

Successfull verbal and nonverbal communication with key customer of Czech insurance company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem. V teoretické části popisuje aktivity procesu řízení vztahů se zákazníky, klíčového zákazníka a řadu doporučení a zásad, jak efektivně a úspěšně komunikovat. Praktická část práce se zabývá péčí o zákazníka v České pojišťovně a především komunikací pojišťovacích poradců se zákazníky. Cílem práce je popsat …více
Abstract:
The theses is focused on probléme of verbal and nonverbal communication with key customers. In the theoretical part includes a description of activities of customer relationship management, of key customer and some general rules, principles and methods how to communicate effectively and successfully. The practical part is focused on customer service in Česká pojišťovna (Czech Insurance Company) and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce