Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Petra ŠESTÁKOVÁ
Petra ŠESTÁKOVÁ
Master's thesis
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Abstract:
Cílem diplomové práce je prozkoumat sociální aspekty dyslexie, zejména její účinky na vztahy ve třídě a na sebehodnocení žáka. V dnešní době je pro společnost typické, že posuzuje člověka v rámci jeho schopností a dovedností, a proto má deficit v oblasti čtení negativní sociální důsledky. Základní hypotéza diplomové práce zní, že ,,Skupina žáků se SPU/dyslexií se bude vyznačovat zhoršenou sociometrickou …moreAbstract:
The aim of this final work is to examine aspects of dyslexia especially its effects on relationship in the classroom and on the pupil´s self-concept. Today, however, is typical for society to judge people in the frame of their abilities and skills, that´s why the deficit in reading has negative social consequence. The basic hypothesis is ?The group of pupils with STD/ dyslexia is distinguishing by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2011
Accessible from:: 28. 7. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠESTÁKOVÁ, Petra. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/yh7e6o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠESTÁKOVÁ, Petra. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 07. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 7. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / NŠ-SPG
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights