Multilevel marketing v pojišťovnictví – Pavel Glavanakov
Pavel Glavanakov
Bakalářská práce
Multilevel marketing v pojišťovnictví
Multi level marketing and insurance business
Anotace:
Bakalářská práce zabývá feoménem Multi level marketingu. Je vysvětlen pojem MLM a jeho aplikace na prostředí pojišťovnictví. V případové studii je uveden konkrétní model síťového marketingu.Abstract:
This work is dedicated to the phenomenon of the Multi level marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2009
- Vedoucí: Eva Ducháčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova