Pavel Glavanakov
Bachelor's thesis
Multilevel marketing v pojišťovnictví
Multi level marketing and insurance business
Abstract:
Bakalářská práce zabývá feoménem Multi level marketingu. Je vysvětlen pojem MLM a jeho aplikace na prostředí pojišťovnictví. V případové studii je uveden konkrétní model síťového marketingu.Abstract:
This work is dedicated to the phenomenon of the Multi level marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11531
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2009
- Supervisor: Eva Ducháčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Finance a účetnictví / Finance
Theses on a related topic
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova