Změna marketingového mixu vybrané společnosti k dosažení stanoveného zisku – Říhová Říhová, DiS.
Říhová Říhová, DiS.
Bachelor's thesis
Změna marketingového mixu vybrané společnosti k dosažení stanoveného zisku
Modification of marketing mix of a specific company in order to reach the determined profit
Abstract:
Cílem práce bylo vytvořit upravený marketingový mix společnosti Penzion XY pro dosažení stanoveného zisku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny pojmy, popsány požadavky na provoz penzionu i pro fungování marketingového mixu a metody pro výpočty a zpracování dat použitých v praktické části, na základě kterých jsou vyvozena závěrečná doporučení. V praktické …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis was to work out a personalised marketing mix for a Guesthouse XY company to achieve the determined profits. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part presents the relevant terms, describes the requirements for the guesthouse operation and marketing mix application. Next, the methods used for calculations and data procession …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/q55ku/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Lena Malačka
- Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Theses on a related topic
-
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Online marketing audit
Anna Khrapach -
Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti
Petra Joobová -
Financování veřejné dopravy a kontrola
Matěj Margolius -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Účetní cyklus a vnitřní kontrola Bitcoinových transakcí
David Líčeník -
Controlling jako metoda a nástroj řízení malého a středního podniku
Oleksandr Odintsov