Říhová Říhová, DiS.

Bachelor's thesis

Změna marketingového mixu vybrané společnosti k dosažení stanoveného zisku

Modification of marketing mix of a specific company in order to reach the determined profit
Abstract:
Cílem práce bylo vytvořit upravený marketingový mix společnosti Penzion XY pro dosažení stanoveného zisku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny pojmy, popsány požadavky na provoz penzionu i pro fungování marketingového mixu a metody pro výpočty a zpracování dat použitých v praktické části, na základě kterých jsou vyvozena závěrečná doporučení. V praktické …more
Abstract:
The objective of the bachelor thesis was to work out a personalised marketing mix for a Guesthouse XY company to achieve the determined profits. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part presents the relevant terms, describes the requirements for the guesthouse operation and marketing mix application. Next, the methods used for calculations and data procession …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Lena Malačka
  • Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Institute of Hospitality Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Účetnictví a finanční řízení podniku