Změna marketingového mixu vybrané společnosti k dosažení stanoveného zisku – Říhová Říhová, DiS.
Říhová Říhová, DiS.
Bachelor's thesis
Změna marketingového mixu vybrané společnosti k dosažení stanoveného zisku
Modification of marketing mix of a specific company in order to reach the determined profit
Anotácia:
Cílem práce bylo vytvořit upravený marketingový mix společnosti Penzion XY pro dosažení stanoveného zisku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny pojmy, popsány požadavky na provoz penzionu i pro fungování marketingového mixu a metody pro výpočty a zpracování dat použitých v praktické části, na základě kterých jsou vyvozena závěrečná doporučení. V praktické …viacAbstract:
The objective of the bachelor thesis was to work out a personalised marketing mix for a Guesthouse XY company to achieve the determined profits. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part presents the relevant terms, describes the requirements for the guesthouse operation and marketing mix application. Next, the methods used for calculations and data procession …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/q55ku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Lena Malačka
- Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍHOVÁ, Říhová. \textit{Změna marketingového mixu vybrané společnosti k dosažení stanoveného zisku}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yh9s5j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Online marketing audit
Anna Khrapach -
Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti
Petra Joobová -
Financování veřejné dopravy a kontrola
Matěj Margolius -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Účetní cyklus a vnitřní kontrola Bitcoinových transakcí
David Líčeník -
Controlling jako metoda a nástroj řízení malého a středního podniku
Oleksandr Odintsov