Říhová Říhová, DiS.

Bakalářská práce

Změna marketingového mixu vybrané společnosti k dosažení stanoveného zisku

Modification of marketing mix of a specific company in order to reach the determined profit
Anotace:
Cílem práce bylo vytvořit upravený marketingový mix společnosti Penzion XY pro dosažení stanoveného zisku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny pojmy, popsány požadavky na provoz penzionu i pro fungování marketingového mixu a metody pro výpočty a zpracování dat použitých v praktické části, na základě kterých jsou vyvozena závěrečná doporučení. V praktické …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis was to work out a personalised marketing mix for a Guesthouse XY company to achieve the determined profits. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part presents the relevant terms, describes the requirements for the guesthouse operation and marketing mix application. Next, the methods used for calculations and data procession …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/q55ku/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Lena Malačka
  • Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku