Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy – Kristýna Milarová
Kristýna Milarová
Bachelor's thesis
Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy
Online Learning in Kindergarten: Teacher´s and Principal´s Perspective
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o distančním vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy. Teoretická část se zabývá distančním vzděláváním a e-learningem a jejich teoretickými východisky. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Metodou polostrukturovaného rozhovoru s učiteli a řediteli mateřských škol se zde zjišťuje, jak učitelé a …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with distance education of children in kindergarten from the perspective of a teacher and a kindergarten principal. The theoretical part deals with distance education and e-learning and their theoretical background. The practical part presents the results of a qualitative research. The method of semi-structured interviews with kindergarten teachers and principals is used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MILAROVÁ, Kristýna. \textit{Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/yhi67j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Milarová, Kristýna. Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Michaela Mikulková -
Přínos digitálních technologií pro předškolní vzdělávání pohledem učitelů mateřských škol
Lucie Kosmáková -
Aplikace pro předškolní vzdělávání
Iva Kohútová -
Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání
Michaela Daňková -
Využití médií a digitálních technologií v předškolním vzdělávání
Eliška Ocetníková -
Vliv digitálních technologií na rozvoj digitální gramotnosti v předškolním věku
Denisa HOLANOVÁ -
Možnosti integrace digitálních technologií do předškolního vzdělávání
Pavla Fritzová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová