CHAID - technika konstrukce rozhodovacích stromů – Michal Freyvald
Michal Freyvald
Bakalářská práce
CHAID - technika konstrukce rozhodovacích stromů
CHAID - decision tree construction technique
Anotace:
Analýza CHAID (Chi-squared Automated Interaction Detection) je technika konstrukce rozhodovacích stromů, která je určena zejména pro kategoriální data, a je založena na Pearsonově chí-kvadrát statistickém testu o nezávislosti v kontingenční tabulce. V bakalářské práci jsou shrnuty důležité vlastnosti rozhodovacích stromů, dále je popsána struktura analýzy CHAID, jednotlivé fáze při konstrukci analýzy …víceAbstract:
CHAID analysis (Chi-squared Automated Interaction Detection) is a construction technique of decision trees, which is especially suitable for categorical data and is based on Paerson's chi-square statistical test of independence of categorical fields. Important characteristics of decision trees are summarized and structure of CHAID analysis, particular phases of analysis construction, advantages, disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41929
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Vild
- Oponent: Adam Čabla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41929
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Umělé proměnné a jejich význam v ekonometrických modelech
Lenka Hájková -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Eva Pejcharová -
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Jiří Krov -
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Silvie Mudrová -
Metoda CHAID a logistické regrese
Jaroslav Novák