Analýza známosti značky na trhu doplňků stravy – Veronika Pavliková
Veronika Pavliková
Bakalářská práce
Analýza známosti značky na trhu doplňků stravy
The Analysis of the Brand Awareness on the Market of Health Complements
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou známosti značky Walmark. Hlavním cílem práce je srovnat rozdíly mezi spontánní a vyvolanou znalostí značky Walmark a rozdíly spontánní a vyvolané znalosti její produktové řady. Součástí práce je rovněž zjištění míry spojitosti produktů se značkou a pohled respondentů na logo a samotný postoj vůči společnosti. Výzkum byl prováděn pomocí metody kvantitativního výzkum …víceAbstract:
Bachelor thesis is dealing with the analysis of the brand awareness on the market of health complements. Main objective of the bachelor thesis is some comparison of spontaneous and supported knowledge of brand Walmark and some comparison of spontaneous and supported knowledge of product line. One part of the bachelor thesis is finding a rate of products connection with the brand and respondent view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Jana Kyzeková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.