Strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o. – Michal Vondruška
Michal Vondruška
Master's thesis
Strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Strategic analysis of Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma "Strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o." je provedení strategické analýzy společnosti, která by byla základem pro vypracování dlouhodobé konkurenceschopné strategie. Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. První z nich je teoretická část potřebná pro správné pochopení jednotlivých kroků strategické analýzy. Obsahuje také použitý …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis "Strategic Analysis of the Mercedes-Benz Financial Services Czech Republic s.r.o." is to perform a strategic analysis of the company, which could serve as the basis for developing long-term competitive strategy. The diploma thesis consists of two main parts. The first is a theoretical part, needed for a proper understanding of the various steps of strategic analysis. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25492
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
- Supervisor: Josef Krause
- Reader: Jiří Dvořáček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Zuzana Rýparová -
Attractiveness of the Czech Republic for IT business - competition with other European countries
Sofiia Borovik -
Analýza konkurenčního prostředí
Andrea Ondřejová -
Analýza konkurenceschopnosti
Patrik Fišer -
Analýza konkurence na leasingovém trhu
Zdeněk Buček