Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka – Kamil Koštiál
Kamil Koštiál
Bachelor's thesis
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Analysis of service quality impact on customer satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem kvality služeb na spokojenost zákazníka. Teoretická část popisuje klíčové pojmy jako jsou zákazník, spokojenost zákazníka, kvalita služeb či metody měření kvality služeb a spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a kvality …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the impact of service quality on customer satisfaction. The theoretical part describes and defines the key concepts such as customer, customer satisfaction, service quality and methods for measuring service quality and customer satisfaction. The practical part analyzes and evaluates the results of the questionnaire survey. After the interpretation of the results, recommendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ore6i/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský -
Service quality and business competitiveness
Alexander Tereshchenko -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb
Lucie ŠIMKOVÁ -
Service Quality in the International Context
Nikola Kopšová