Bc. Jan Mrvík

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možností oslovení cílové skupiny děti a mládež firmou provozující internetový obchod se sortimentem pro cílovou skupinu. První část práce se zaměřuje na analýzu prostředí, v kterém se cílová skupina pohybuje a jaké využívá prostředky komunikace. Druhá část práce pojednává o činnostech předcházejících spuštění internetového obchodu a navržením relevantní marketingové …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the possibility of addressing the target group children and young people by the company running the Internet shop with the assortment for the target group. The first part of the thesis focuses on the analysis of the environment in which the target group moves and uses the means of communication. The second part of the thesis deals with the activities preceding the launch …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní