Bc. Jan Mrvík

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možností oslovení cílové skupiny děti a mládež firmou provozující internetový obchod se sortimentem pro cílovou skupinu. První část práce se zaměřuje na analýzu prostředí, v kterém se cílová skupina pohybuje a jaké využívá prostředky komunikace. Druhá část práce pojednává o činnostech předcházejících spuštění internetového obchodu a navržením relevantní marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the possibility of addressing the target group children and young people by the company running the Internet shop with the assortment for the target group. The first part of the thesis focuses on the analysis of the environment in which the target group moves and uses the means of communication. The second part of the thesis deals with the activities preceding the launch …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní